Κατ’ εφαρμογή της παρ. 3α του Άρθρου 12α του ν.4414/2016 για τη 2-ετή Αναστολή της Σύμβασης Λειτουργικής Ενίσχυσης με τον ΔΑΠΕΕΠ καλούνται οι ενδιαφερόμενοι να υποβάλουν τα απαραίτητα έγγραφα ηλεκτρονικά στην ψηφιακή πλατφόρμα https://e–ape.dapeep.gr/ .
Η διαδικασία περιλαμβάνει τα παρακάτω βήματα:
- Εισαγωγή στην πλατφόρμα του ΔΑΠΕΕΠ και αυθεντικοποίηση μέσω του TAXISNET με τα στοιχεία της εταιρείας,,
- Ενημέρωση στοιχείων εταιρείας (Διεύθυνση, Τηλέφωνο, email),
- Συμπλήρωση και Υποβολή της αίτησης και των σχετικών εγγράφων,
- Έλεγχος προϋποθέσεων υπαγωγής από τον ΔΑΠΕΕΠ,
- Υπογραφή σχετικού συμφωνητικού μεταξύ του Κατόχου του Σταθμού και του ΔΑΠΕΕΠ και,
- Εφαρμογή της αναστολής, η οποία θα ξεκινά την πρώτη ημερολογιακή ημέρα του επόμενου μήνα από την υπογραφή του σχετικού συμφωνητικού.
Επιπροσθέτως σας ενημερώνουμε ότι καθ’ όλη την διάρκεια της Αναστολής της Σύμβασης Λειτουργικής Ενίσχυσης οι Εγγυήσεις Προέλευσης (ΕΠ) για το αντίστοιχο χρονικό διάστημα δύναται να εκδίδονται υπέρ του Παραγωγού σύμφωνα με όσα προβλέπονται από το Ν. 4951/2022 και την υπ. Αριθμ. ΥΠΕΝ/Δ ΑΠΕΕΚ/81331/3661. Διευκρινίζεται ότι για την έκδοση και διαχείριση των ΕΠ για το αντίστοιχο χρονικό διάστημα οι Παραγωγοί θα πρέπει να έχουν ολοκληρώσει την εγγραφή του σταθμού τους στο Μητρώο Εγγυήσεων Προέλευσης του ΔΑΠΕΕΠ και να διαθέτουν Λογαριασμό στο Νέο Πληροφοριακό Σύστημα Εγγυήσεων Προέλευσης. Πληροφορίες σχετικά με την προβλεπόμενη διαδικασία θα βρείτε στον ακόλουθο σύνδεσμο https://www.dapeep.gr/energeia/eguiseis-proeleusis/eggrafi-sto-mitrwo-egguisewn/.